Werkwijze
Mijn werkwijze is persoonlijk en altijd op maat. Ik kan je op verschillende manieren ondersteunen om jouw doel te bereiken. Bijvoorbeeld als stok achter de deur, als klankbord en motivator, maar de klus klaren gaan we altijd samen aan.
In elk geval gaan we eerst vaststellen wat jij nodig hebt om rust, ruimte en overzicht te ervaren.
Mijn werkwijze in 5 stappen.

1. Contact.
Het eerste contact is meestal per telefoon. Ten eerste bespreken we waar jij tegenaan loopt en waar je mijn hulp bij wilt. Vervolgens maken we een afspraak voor een intake gesprek bij jou thuis of op de werkplek op een moment dat het jou past. De kennismaking is kosteloos en geheel vrijblijvend.
2. Kennismaking en intake
We maken kennis en jij kunt vertellen en laten zien waar je tegenaan loopt, wat jouw wensen zijn en welke hulp je zoekt. Vervolgens doe ik een voorstel hoe ik je met jouw probleem ga helpen. Daarnaast geef ik een inschatting van de tijd om dit te kunnen bereiken.
3. Prijsopgave
Ik stuur na onze intake een prijsopgave met het plan van aanpak. Hierin vermeld ik de verwachtte kosten op basis van de ingeschatte uren. Na jouw akkoord maken we een afspraak om snel aan de slag te gaan !
4. Aan de slag
Ik begeleid jou tijdens het hele proces. Ondertussen geef ik je tips, hulp en ondersteun je in de keuzes die gemaakt moeten worden. Er gebeurt namelijk niets zonder jouw toestemming. Mogelijk hebben we meerdere werkafspraken van bijvoorbeeld 3 uur achtereen om het gewenste doel te bereiken. Aan het eind van de werkafspraak ronden we het samen zo af dat je niet met losse eindjes blijft zitten.
5. Doel bereikt
Ik neem na een aantal weken telefonisch contact met je op om te horen hoe je het hele proces hebt ervaren en of er nog hulp van mij nodig is. Kortom, pas als jij tevreden bent, ben ik het ook!
1. Contact
We bespreken alvast kort per telefoon waarbij je mijn hulp nodig hebt. Vervolgens maken we een afspraak voor een kennismaking bij jou thuis op een moment dat het jou past.
De kennismaking is kosteloos en vrijblijvend en duurt ongeveer 1 uur.
2. Kennismaking
Tijdens onze kennismaking gaan we dieper in op waar jij tegen aan loopt en wat het resultaat is dat je voor ogen hebt. Ik vertel wat ik voor jou kan doen en op welke manier we jouw doel kunnen bereiken.
Als het nodig is om naast een Organizingdoel ook leer- en gedragsdoelen te bepalen, verstuur ik vooraf een vragenlijst om in te vullen.
3. Plan van aanpak
Na onze kennismaking stuur ik mijn plan van aanpak. Hierin staat het Organizingdoel beschreven en mogelijke leer- en gedragsdoelen. Daarbij doe ik een voorstel voor een Organizing pakket waarmee we gaan starten.
Als je hiermee akkoord gaat, maken we een afspraak om snel aan de slag te gaan !
4. Aan de slag
We gaan aan de slag om jouw doel te bereiken. Of het nu om spullen gaat, administratie of tijd, er moeten keuzes gemaakt worden. Keuzes die jou weer overzicht en ruimte gaan geven. Uiteraard gebeurt er niets zonder jouw toestemming. We werken op jouw tempo en binnen de mogelijkheden.
Aan het eind van iedere werkafspraak ronden we het zo af dat je niet met losse eindjes blijft zitten.
5. Doel bereikt
Ik neem na een aantal weken contact met je op om te horen hoe je het hele proces hebt ervaren. Ook of er nog hulp van mij nodig is. Kortom, pas als jij tevreden bent, ben ik het ook!