Werkwijze

Mijn werkwijze is op altijd persoonlijk en op maat. Ik kan je op verschillende manieren ondersteunen. Bijvoorbeeld als stok achter de deur, als klankbord en motivator, maar de klus klaren gaan we altijd samen aan. In elk geval gaan we eerst vaststellen wat jij nodig hebt om rust, ruimte en overzicht te ervaren. Dit is namelijk voor iedereen anders.

Nadat jij besloten hebt dat je weer overzicht en structuur wilt krijgen, dan is dit de werkwijze:

Het eerste contact is meestal per telefoon. Ten eerste bespreken we waar jij tegenaan loopt en waar je mijn hulp bij wilt. Vervolgens maken we een afspraak voor een intake gesprek bij jou thuis of op de werkplek op een moment dat het jou past. De kennismaking is kosteloos en geheel vrijblijvend.

We maken kennis en jij kunt vertellen en laten zien waar je tegenaan loopt, wat jouw wensen zijn en welke hulp je zoekt. Vervolgens doe ik een voorstel hoe ik je met jouw probleem ga helpen. Daarnaast geef ik een inschatting van de tijd om dit te kunnen bereiken. 

Ik stuur na onze intake een prijsopgave met het plan van aanpak. Hierin vermeld ik de verwachtte kosten op basis van de ingeschatte uren. Na ondertekening hiervan maken we een afspraak om snel aan de slag te gaan !

Ik begeleid jou tijdens het hele proces. Ondertussen geef ik je tips, hulp en ondersteun je in de keuzes die gemaakt moeten worden. Er gebeurt namelijk niets zonder jouw toestemming. Mogelijk hebben we meerdere werkafspraken van bijvoorbeeld 3 uur achtereen om het gewenste doel te bereiken. Aan het eind van de werkafspraak  ronden we het samen zo af dat je niet met losse eindjes blijft zitten.

Ik neem na een aantal weken telefonisch contact met je op om te horen hoe je het hele proces hebt ervaren en of er nog hulp van mij nodig is. Kortom, pas als jij tevreden bent, ben ik het ook!

Heb je een voorkeur om virtueel samen aan de slag te gaan via zoom of skype, kan dit ook.