Tarieven

Professional organizer Haarlem

Particulier

Een intakegesprek is gratis en vrijblijvend. Dit duur maximaal 1 uur. Mijn uurtarief is € 57,50 incl BTW.

Professional organizer op het w

Zakelijk

Tarief op aanvraag en afhankelijk van de duur en omvang van de opdracht

Professional organizer virtueel

Virtuele Organizing

Via Zoom of Skype € 22,50 incl. BTW per half uur.

Het is ook mogelijk om te kiezen voor één van de onderstaande pakketten.

10 uren kaart

€ 495,- incl BTW*

Tijdens maximaal 4 sessies van totaal 10 uur gaan we samen aan de slag om structuur en overzicht te creëren in je spullen of administratie.

De 10-uren kaart wordt vooraf betaald en de uren kunnen over een periode van een halfjaar worden gebruikt.

Refresh Light

€ 75,- incl BTW* 1,5 uur

We doen een korte kennismaking en vervolgens bekijken we samen de ruimtes waar jij meer overzicht wilt. Ik doe suggesties en geef praktische tips waarmee je vervolgens zélf aan de slag gaat. Ideaal voor een kleiner budget.

10 uren kaart

€ 495,- incl BTW*

Tijdens maximaal 4 sessies van totaal 10 uur gaan we samen aan de slag om structuur en overzicht te creëren in je spullen of administratie.

De 10-uren kaart wordt vooraf betaald en de uren kunnen over een periode van een halfjaar worden gebruikt.

Refresh Light

€ 75,- incl BTW* 1,5 uur

We doen een korte kennismaking en vervolgens bekijken we samen de ruimtes waar jij meer overzicht wilt. Ik doe suggesties en geef praktische tips waarmee je vervolgens zélf aan de slag gaat. Ideaal voor een kleiner budget.

PGB

Voor mensen met een beperking of een ziekte bestaat de mogelijkheid om een PGB aan te vragen. Met dit budget mag onder andere een professional organizer ingehuurd worden voor begeleiding.

* Als de reisafstand meer dan 10 km is, reken ik € 0,25 per extra km. Voor parkeer- of OV kosten reken ik de daadwerkelijke kosten door.

 

 

 

Refresh Organizing Haarlem
KvK: 75790467
AGB: 41786226