Administratie op orde

Liggen de papieren door het hele huis?

Geen overzicht wat er maandelijks binnenkomt en of dit in verhouding staat tot wat eruit gaat? Krijg je weleens aanmaningen en kan je soms belangrijke papieren niet vinden?

administratie op orde

Ik help je de administratie op orde te krijgen zodat je weer overzicht hebt en dit hierna zelf goed bij kunt houden. Je weet dan ook hoelang je officiële papieren of belangrijke informatie hoort te bewaren.

Een papieren of digitale administratie, net wat bij jou past. De stapels zijn opgeruimd en je weet alles precies te vinden.

 

administratie op orde

Ik help je de administratie op orde te krijgen zodat je weer overzicht hebt zodat je dit hierna zelf goed bij kunt houden. Je weet dan ook hoelang je officiële papieren of belangrijke informatie hoort te bewaren.

Een papieren of digitale administratie, net wat bij jou past. De stapels zijn opgeruimd en je weet alles precies te vinden.

Na een overlijden of ingrijpende gebeurtennis

Na een overlijden komt er veel op de nabestaanden af. Op administratief én  organisatorisch gebied. Daarom bied ik als  organizer én nabestaandenbegeleider praktische hulp en emotionele begeleiding na overlijden.

Daarnaast kunnen we kijken naar de uitgaven:

  • zijn alle verzekeringen nog van toepassing op jouw situatie?
  • zijn alle abonnementen nog gewenst?
  • kunnen bepaalde diensten beter of goedkoper?

Wil je administratieve taken liever niet meer zelf doen?

Voor ZZP’ers en kleine zelfstandigen kan het een geruststellende gedachte zijn als je bepaalde administratieve taken aan iemand anders kan overlaten. Tijdelijk of voor onbepaalde tijd. Misschien omdat je er niet zo handig in bent of omdat je jouw tijd liever aan je klanten besteedt. Herken je dit? 

Neem dan contact met mij op om te bespreken welke taken jij graag wilt overdragen.

Refresh Organizing Haarlem
KvK: 75790467
AGB: 41786226