Administratie op orde
Stel je eens voor…jouw administratie helemaal op orde. Geen losse stapels papieren meer overal in huis. Geen grote hoeveelheid aan digitale bestanden waarin je niets kan terug vinden.
Van papierwinkel naar een overzichtelijke administratie. Hierdoor weet je precies waar je jouw belangrijke documenten snel kunt terugvinden. Bovendien is het dan ook gemakkelijker bij te houden. Nooit meer zoeken, wanhopen en de stapels verder laten groeien. Stel je eens voor dat je dat voor elkaar krijgt.
Weg met die stapels papieren

Als je weet wát je moet bewaren en voor hoelang is dat al een eerste stap. Als je weet welke informatie overbodig is omdat deze niet meer actueel is of eenvoudig online is te vinden, scheelt dat enorm.
Met een overzichtelijk opbergsysteem vindt je alles makkelijk terug. Passend bij jou, of dat nu ordners zijn en/of digitale mappen.

Wanneer je weet wát je moet bewaren en voor hoelang is dat al een eerste stap. Als je vervolgens ook weet welke informatie overbodig is, scheelt dat enorm. Bijvoorbeeld doordat deze eenvoudig online te vinden is.
Met een overzichtelijk opbergsysteem vindt je vervolgens alles ook makkelijk terug. Passend bij jou, of dat nu ordners zijn en/of digitale mappen
Papieren uitzoeken en ordenen
Mijn ervaring is dat er veel te veel EN veel te lang informatie bewaard wordt. Verlopen garantiebewijzen, aankoopbonnen van apparaten die allang het huis uit zijn. Salarisoverzichten van 10 jaar oud. Overzichten van verzekeringspolissen van jaren geleden…HERKENBAAR?
Daarnaast kunnen we kijken naar jouw uitgaven
- zijn bijvoorbeeld alle verzekeringen nog van toepassing op jouw situatie?
- en zijn alle abonnementen nog gewenst?
- of kunnen bepaalde diensten niet alleen beter maar ook goedkoper?
Vergeet ook je e-mail niet
Is ook jouw e-mail inbox toe aan een grote schoonmaak? Ook daar kunnen we mee aan de slag. Met het schonen, overzichtelijk archiveren en afmelden van e-mails die je niet meer wilt ontvangen. Wil je daar meer over weten, lees dan mijn blog “maak je nuttig in het zonnetje“.
Na een overlijden of ingrijpende gebeurtenis
Als gevolg van een overlijden komt er veel op de nabestaanden af. Emotioneel maar ook op administratief en organisatorisch gebied. Daarom bied ik als Professional Organizer én nabestaandenbegeleider praktische hulp en emotionele begeleiding na overlijden. Naast administratieve hulp, kan ik ook op andere gebieden ondersteunen. Kijk hiervoor op mijn pagina met het overzicht van mijn diensten.